زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چالش علاقمندی ها!

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

کاکائو، وبم،ترشک، شیر خشک، شلیل؛ آلوچه؛ پسته؛  خرس قطبی؛اسب، جوجه، تل، سبز،نارنجی، انگشتر، ناخن بلند، مژه مصنوعی! (یدونه خریدم چند سال پیش... واسه هیچ عروسی نشد و بلد نبودم استفاده ش کنم!)
تخت و بالش و پتوم! هم تو خوابگاه هم تو خونه، سویشرتم، پالتوم، کفشم؛ دمپاییام ( اگه همینطور بخوام ادامه بدم زیاد میشن :|)
خانواده ...خدا...قرآن...اماما... :)...چاپلوسیه؟! :)))
دبیر زبان پیش دانشگاهیم، دبیر زمین سومم، استاد زیست کنکورم، استاد "س.ب"
قناریامون، زیرزمین، کمدم، چمدونم، شال گردن جادوییم که پارسال دوستم واسه تولدم خرید(20تومن! قهوه ای و کرمه) آقای آشپز دانشگاه. خواب. بوی کتاب. مداد رنگی.استاد "ر" ک به من میگه سایبری. استاد "ک" که به من میگه دختر امام حسین. صبح زود. ته ریش؛چفیه، گوشیم، گوشی قبلیم، سیمکارت ایرانسلم!! صنوب (همون ماهیه)؛ رشته تغذیه. عطر بوس فراری و انرژی، ازین گرمیا! خونمون؛ دزفول عزیزم. قابهای گوشیم! آش رشته؛علی کله؛کت. سبزقبا.موتور(ازین خوشگل رنگیا که اسمشونو بلد نیستم ولی قیافشون شبیه کورسیه!)


+حضور ذهن نداشتم بقیه رو!

+علاقمندیاتونو بنویسین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • سرباز جامانده
  • خخخخ علاقه مندیات خیلی ان.چرا دختر امام حسین؟!
    پاسخ:
    هم به خاطر فامیلیم؛ هم محجبه بودن
    اوه اوه اوه...

    لیست من خیلی کوتاهتر باید باشه...

    هیچی...
    پاسخ:
    هیچی؟! مگه میشه؟!!!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • اووووو.. حال ندارم که! 
    پاسخ:
    سلام شیرازیو!
    :)))) تو نمیخواد بنویسی! 
    اینو بخون:

    یک ضرب المثل معروف انگلیسی:

    If one can do it, I can do it.
    If no one can do it, I must do it.

    یک ضرب المثل معروف شیرازی:

    Kako, if one can do it, kho let him do it.
    If no one can do it, kho lamassab how can I do it?😉☺️

    فکر نمی کردم برای نوشتنشون این قدر فکر کردن لازم بشه (((: .

    پاسخ:
    چون باید پخش و پلا فکر کنی سخته!
    سلام
    الحمدلله کسی منو به اینجور چالشا دعوت نمی کنه... :)
    جوونی کجایی که یادت بخیر، این چالشا مال جوونیا بود، دیگه دهه سوم رو که رد کردم، جوونی هم باهاش رفت... :)
    پاسخ:
    سلام
    کم پیدایین!
    میشه من دعوتتون کنم و شما بنویسید؟!
  • سعادت سلیمانی
  • چیزایی ک علاقه نداری رو مینوشتی راحت تر بودی :)
    پاسخ:
    اونا هم دیت کمی ازینا ندارن!
    سبز قبا یادت رفت:))
    پاسخ:
    واااای آره!!! خوب شد یادم اوردی! :))
    موتور رو هم فراموش کردی:دی 
    پاسخ:
    فک کردم اضافه ش کردم...یعنی یادم بودااا ولی انگار ننوشتمش! 
    چقدر همه!!!
    اگه یادت میومد بقیه اش فکر کنم یک صفحه کامل میشد :)))

    پست جالبی بود
    دنبالت میکنم:)
    پاسخ:
    خیلی بیشتر از یه صفحه حتی!
    :)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • دزفولی علاقه نبند به علی کله داریم؟؟؟؟
    پاسخ:
    نع!  نداریم! 
    :)))
    کلا هرکی بیاد علاقمند میشه...دزفولیا که نوره علی نوره!
    از دیشب داشتم فکر میکردم 
    مادرم و خواهرم...
    بعدش هیچی دیگه
    واقعنی هیچی...
    از مرگ هم بخاطر اشک های مادرم میترسم...
    این جمله ایی که اینقدر گفتم فک کنم همه ازبر شدن اطرافیانم
    پاسخ:
    مرگ کلا خودش ترسناکه... الان که فکرشو میکنم میبینم کلی به خدا بدهکارم... از هر قلمی! 
  • رفیق خاموش

  • بشینم فک کنم خیلی علاقمندم:)))
    پاسخ:
    نوشتی بیا بگو!
    بالش و پتو رو خوب اومدی :)))

    پاستیل و لواشک نداری تو لیستت عحیبه!

    دنبال شدی :)
    پاسخ:
    آلوچه که دارم!
    کلا ترشی جات...لواشک ترش مثلا...ملس دوست ندارم!

    :)
  • کبوتر خاتون

  • خدا . خانوادم . خودم . زیارت عاشورا . سیب . آسمون . امام رضا .امام حسین . سبز . صندلی لهستانی . جوراب گوزنی . قرمز . شال گردن . رژ لب پررنگ . آدامس خرسی . بادکنک . آبنبات چوبی . کافه ری را . کافه باغ . گل نرگس . رز زرشکی . کتونی ریبوک . میز جودی ابوت . آنشرلی . آهنگ آنشرلی . چارتار و پالت و دنگ شو و علیرضا آذر و علیرضا قربانی . شهرزاد . حلقم . شمعدونی . بارون . رودخونه . اتوبوس . دفتر خاطرات چرمی . کافه بهشت . قرآن سر عقدم . لباس نامزدیم .دانشگاه  شهید بهشتی . آب پرتقال هتل . چری بری کافه ویونا . پیکسل . کیف صنایع دستی . ساعت . حوض فیروزه ای . شربت گلاب و بهار نارنج . راهپیمایی . گریه ی روضه . خنده ی از ته دل . ماگ . قهوه ترک . انگشتر حوض فیروزم

    😎😎😎
    پاسخ:
    منم ساعت و آب زرشک و کیف صنایع دستیم یادم اومد!
    اون انگشتر فیروزه رو دوستان یادآوری کردن! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی