زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

با هزار تومن چیکار میشه کرد؟

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

آمدم یک پیشنهادی بدهم...گفتم شاید شما هم دلتان خواست و اجرا کردید... یا مدتیست دارید بهش فکر میکنید ولی راهش را نمیدانید...

داشتم ظرف میشستم و دلم سوخت برای خودم! آدم وقتی دلش میسوزد برای خودش یعنی دارد به آن دنیایش فکر میکند...

 برای بچه های خوابگاه که مطرح کردم، یعنی راستش اولش ماندم که بگویم یا نگویم...بعد گفتم یک چیزی هست توی سرم که که نمیدانم بگویم یا نه، و اصرارشان را که دیدم گفتم میگویم بعد اگر موافق بودید موافقت خودتان را اعلام کنید... 

برایشان گفتم...از محک گفتم... گفتم موسسه ی خیریه ای است برای بچه های سرطانی که داروهای درمانشان گران است... گفتم راه خیر زیاد است ولی دم دست ترینش همین است...چندین راه هم هست برای کمک...شماره گیری با گوشی یا از دستگاه خود پرداز مثلا... گفتم لازم نیست حتما هزینه ی زیادی هم بدهیم...با ماهی هزار تومان هم میشود... مثلا من آن عددی که برای پرداختش توی ذهنم هست 5هزار تومان است... هرماه اگر خواستید ماهی 5 هزار تومان از پول توجیبیمان را بدهیم بچه های محک...

خوششان آمد...موافق بودند... خیلی خوشحال شدم... همیشه از این هماهنگیشان و توی خوشی ها و غم ها با هم بودنشان خوشم می آمد... 

تصمیم گرفتیم هر ماه اول ماه که خانواده ها پول میریزند به حسابمان نفری 5 تومان یا در صورت ندارایی!! نفری هزار تومان کمک کنیم.

آخرهای حرفم بود...تلویزیون تبلیغی یک پیام بازرگانی پخش کرد درباره ی محک... و این هم شد قوت قلبی برای همه ی ما و تصمیم به شروع و ادامه ی تصمیمی که گرفتیم!

شما هم بهش فکر کنید... شاید شما هم دلتان خواست...

اگر موافق بودید ...اعلام کنید. ببینیم از بلاگی ها چند نفر محکی میشوند...

۲راه آسان:

 1-شماره‌گیری کد#23540*720*از طریق تلفن همراه 

 2-گزینه ی  "همین الان می خوام کمک کنم" از دستگاه های خودپرداز بانک های ملی، صادرات، کشاورزی


#نشر_بدهیم

میتوانید اینجا را ببینید

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

آورین
طییب الله انفسکم :)
پاسخ:
 ان شاالله کمکی بشه برای بچه های سرطانی و کسب ثواب اخروی واسه عمل کننده ها :)
  • سرباز جامانده
  • خیلی ایده ی قشنگیه.از ماه بعد ک کمتر بسته میزنم پولشو خواهم داد اونجا.ممنون
    پاسخ:
    فکر خوبیه...
    به شدت ...به شدت ... به شدت موافقم .
    من چند ماهی انجامش دادم ؛ ولی نمی دونم چی شد چند باری صفحه اشون مشکل داشت و اینا که بعدش واقعیت باز یادم رفت .
    مرسی که دوباره یادمون انداختی (:  .
    پاسخ:
    چه خوب...پس تو از قبلنا تو فکرش بودی و انجامش میدادی...دمت گرم!
    آورین زی زی گولو جان.
    یک نکته از صد نکته باریک تر از مو بود.
    نکته هایی که اتفاقا خیلی هم مهم اند.
    پاسخ:
    بله دیگه... گفتم "هم اکنون به یاری سلزتان نیازمندیم!" :)
    احسنت
    کاش ترس از ریا نبود تا همه وقتی یه کار خوب می کردن میگفتن و تشویقی میشد برای بقیه :|
    دانشجوهایی رو میشناسم که علیرغم اینکه کار رسمی ندارن و کارهای پاره وقت دارن، ماهانه خرج چند یتیم رو میدن و کسی هم خبر نداره
    پاسخ:
    این کارا اگه بدون منت گذاشتن گفته بشه نه تنها ریا نیست بلکه اشاعه ی کار خیره!
    چقدر خوب... خوشبحالشون...
    :) 
    :)
    پاسخ:
    :) + :) = :))
    خیلی هم عالی
    من توی بانک پولی ندارم ولی قول میدم زود زود یه حساب باز کنم و ماهیانه یه مبلغی کمک کنم
    قول دادم :)
    پاسخ:
    آفرین به تو :)
    البته جور دیگه ای هم میشه کمک کرد... یه قلک هایی هست مال موسسه محک...میتونی از اونا بگیری و هر وقت دلت خواست توش پول بریزی
    منم هستم.ماهی هزار فعلا
    پاسخ:
    چه خووووب... داریم کم کم زیاد میشیم... :)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • منم هستم :))
    همیشه دوست داشتم کمک کنم ولی راهشو نمیدونستم مرسی از نشر
    ما دانش آموز مستضعفیم فعلا ماهی دو تومن :))
    همین الانم اولیشو دادم :))
    پاسخ:
    ای ولللل...دمت گررررررررم!!!
    عالیه!
  • راحنا رهایی
  • قول میدم تلاشمو کنم یه جوری از این به بعد کمک کنم :))
    پاسخ:
    آفرین به تو راحنا :)
    سلام. از "رگها" این پست رو پیدا کردم. الان واسه اسفند رو انجام دادم.
    مرررسی واسه این پست! ایشالا منم تو این کار خیر شریک میشم از این به بعد :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    چه خوب ...ممنونم...ممنوووون 
  • عمو کاکتوس
  • کل دانسته های شما از محک، صرفا چند تا  تبلیغ تلویزیونیه ؟
    آیا میدونید با این پول ها فعالیت سیاسی می کنن و درصد کمی از این پول ها به مستمندان واقعی میرسه ؟
    پاسخ:
    خیر سایتشم خوندم و خیلی جاها در موردش خوندم و شتیدم
    چه فعالیت سیاسی؟!
    حتی خیریه رو هم میخواین به سیاست ربط بدین؟!
    همین شایعات رو من در مورد پولهای صندوق صدقات هم شنیدم. شما تا چقدر مطمئنین به این شایعت؟! 
    درست نیست آدم تا چیزی رو ندیده بخواد واسش بحث کنه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی